KARTA ZLECENIOBIORCY (wypełnianie, rozliczanie)
Znajdź odpowiedzi na nurtujące Cię pytania.
Ewidencja czasu pracy to dokument zawierający przepracowany czas danego pracownika wynikający z wykonania zlecenia.
W zależności od Klienta wyróżniamy dwie formy ewidencji: papierową i elektroniczną.
W zależności od Klienta wyróżniamy dwie formy ewidencji: papierową i elektroniczną.
Podstawowym sposobem rozliczenia pracowników jest rozliczenie ich Kart Zleceniobiorcy przesłanych przez konto pracownika w zakładce “Grafik zleceń -> Potwierdzenia obecności”. Termin rozliczenia Karty Zleceniobiorcy jest określony w umowie. W przypadku tygodniowego typu wypłaty, Kartę Zleceniobiorcy należy dostarczyć do niedzieli godz. 23:59, aby otrzymać wypłatę w terminie. W przypadku miesięcznego typu wypłaty, Kartę Zleceniobiorcy należy dostarczyć do 4go dnia kalendarzowego za poprzedni, przepracowany miesiąc. Wyjątkiem jest sytuacja, gdy Klient przesyła nam potwierdzenia obecności pracowników.
Wypłaty tygodniowe rozliczamy zawsze w poniedziałki i wtorki. Mamy czas do końca wtorku, aby rozliczyć pracowników za zeszły tydzień.
Wypłaty tygodniowe wychodzą zawsze w środy – wyjątkiem są sytuacje, gdy musimy przesunąć wypłaty ze względu na święto.
Wypłaty miesięczne wypłacane są do 15. dnia miesiąca.
Jeżeli wskazane terminy wypadają w dni wolne termin wypłaty może zostać przesunięty / opóźniony do następnego dnia roboczego (o czym informujemy z wyprzedzeniem).
WAŻNE! Jeżeli przesłana karta jest nieczytelna, nie ma podpisu kierownika w kolumnie odbioru usługi lub plik nie jest Kartą Zleceniobiorcy itp. taką kartę odrzucamy. Zasady wypełniania kart są dostępne na koncie pracownika, w zakładce “Grafik zleceń -> Potwierdzenia obecności>Zobacz więcej>Zasady wypełniania kart.”
Wypłaty tygodniowe wychodzą zawsze w środy – wyjątkiem są sytuacje, gdy musimy przesunąć wypłaty ze względu na święto.
Wypłaty miesięczne wypłacane są do 15. dnia miesiąca.
Jeżeli wskazane terminy wypadają w dni wolne termin wypłaty może zostać przesunięty / opóźniony do następnego dnia roboczego (o czym informujemy z wyprzedzeniem).
WAŻNE! Jeżeli przesłana karta jest nieczytelna, nie ma podpisu kierownika w kolumnie odbioru usługi lub plik nie jest Kartą Zleceniobiorcy itp. taką kartę odrzucamy. Zasady wypełniania kart są dostępne na koncie pracownika, w zakładce “Grafik zleceń -> Potwierdzenia obecności>Zobacz więcej>Zasady wypełniania kart.”
Zleceniobiorcy wykonujący zlecenia m.in. w sieci Rossmann, Makro, Carrefour czy Dantem nie muszą przesyłać potwierdzeń obecności przez konto pracownicze, ponieważ rozliczani są wyłącznie na podstawie potwierdzeń od Klienta (przez dedykowane im platformy).
Nie znalazłeś odpowiedzi?
Skontaktuj się z nami, z chęcią pomożemy!
Kontakt
Skontaktuj się z nami, z chęcią pomożemy!