Symmetrical Job
KARTA ZLECENIOBIORCY (wypełnianie, rozliczanie)

Znajdź odpowiedzi na nurtujące Cię pytania.

Karta Zleceniobiorcy jest integralną częścią umowy z Jobman Group. Znajdują się na niej m.in. takie istotne informacje dotyczące umowy, jak: miejsce i czas zlecenia oraz wysokość wynagrodzenia (stawka godzinowa za dane zlecenie). Karta jest także potwierdzeniem wykonania zlecenia i – co za tym idzie - jedyną podstawą do wypłaty wynagrodzenia.

Termin rozliczenia Karty Zleceniobiorcy jest określony w umowie. W przypadku większości umów karty należy rozliczyć do czwartego dnia kalendarzowego miesiąca za miesiąc poprzedni (tzn. karty za styczeń do 4 lutego, karty za luty - do 4 marca itd.), bądź czwartego dnia kalendarzowego następującego po dniu zakończenia umowy, w zależności od tego, która z tych dat przypadnie wcześniej.

Karta Zleceniobiorcy jest dowodem wykonania przez Ciebie zlecenia. Na jej podstawie ustalamy wysokość Twojego wynagrodzenia i wystawiamy fakturę Klientowi (np. danej sieci sklepów). Wcześniej Klient musi nam potwierdzić, że dane na Twojej karcie są prawdziwe.

Jeśli w momencie wystawiania faktury nie mamy Twojej potwierdzonej karty, nie możemy doliczyć Twojej wypłaty do faktury. Nie dostajemy od Klienta pieniędzy, które mamy Ci zapłacić. W tym momencie Twoje wynagrodzenie zostaje zablokowane, a w ostateczności – możesz stracić do niego prawo.

Karta Zleceniobiorcy jest dowodem wykonania przez Ciebie zlecenia. Na jej podstawie ustalamy wysokość Twojego wynagrodzenia i wystawiamy fakturę Klientowi (np. danej sieci sklepów). Wcześniej Klient musi nam potwierdzić, że dane na Twojej karcie są prawdziwe.

Jeśli w momencie wystawiania faktury nie mamy Twojej potwierdzonej karty, nie możemy doliczyć Twojej wypłaty do faktury. Nie dostajemy od Klienta pieniędzy, które mamy Ci zapłacić. W tym momencie Twoje wynagrodzenie zostaje zablokowane, a w ostateczności – możesz stracić do niego prawo.

Bardzo nam zależy, żeby wypłacić Ci Twoje wypracowane uczciwie pieniądze, dlatego zawsze robimy wszystko, aby uzyskać zgodę Klienta na rozliczenie spóźnionych kart. Niestety, nie zawsze jest to możliwe. Czemu? Bo wiążą nas zapisy umowy z Klientem oraz aktualne przepisy (np. ustawa o VAT czy rachunkowości).

Dlatego tak bardzo zależy nam na terminowym rozliczaniu kart.


Standardy dotyczące wypełniana Kart Zleceniobiorcy wraz z przykładami poprawnie wypełnionych kart znajdziesz na swoim Koncie Pracownika w zakładce SZKOLENIA.

Zdjęcie lub skan Karty należy dołączyć do Konta Pracownika. Jest to jedyny sposób dający 100-procentową pewność, że karta została dostarczona. Dostarczanie kart inną drogą, np. mailową, jest ryzykowne, ponieważ adres e-mail może być np. nieaktywny.
Nie znalazłeś odpowiedzi?
Skontaktuj się z nami, z chęcią pomożemy!
Kontakt
wstecz
Nie masz jeszcze konta?
Zaadzwoń do nas pod nr
12 294 13 05,

napisz na adres
biuro@jobmangroup.pl

lub odwiedź naszą siedzibę
Kraków ul. Bociana 22A.
Formularz nie został wypełniony prawidłowo.
Popraw lub uzupełnij wyróżnione pozycje.