GRAFIK (rezerwacja terminów, rezygnacja)
Znajdź odpowiedzi na nurtujące Cię pytania.
Rezygnację z danego dnia/terminu wykonania zlecenia należy zgłosić z minimum 48-godzinnym, a w przypadku sieci Rossmann 72-godzinnym wyprzedzeniem. Zgłoszenie powinno być przesłane do oddziału firmy w dni robocze w godzinach 9.00 do 17.00.
Rezygnację można składać wyłącznie za pomocą Konta pracownika przez zakładkę "Karta i grafik":
Karta i grafik -> przyszły -> zaznacz zmiany, z których chcesz zrezygnować -> przejdź do rezygnacji z zaznaczonych zmian.
Od dnia 1.02.2022 r. jest to jedyna możliwość składania rezygnacji ze zmian.
W zgłoszeniu należy podać datę (dzień/dni, z których rezygnuje Zleceniobiorca) i potwierdzić przesłanie rezygnacji ze zmian.
Za niedochowanie terminu rezygnacji z wykonania zlecenia mogą grozić kary umowne. Szczegóły znajdziesz w załączniku do umowy: „Zasady kary umownej z tytułu niezachowania terminu zgłaszania rezygnacji z grafiku”.
UWAGA! Wysłanie rezygnacji nie powoduje automatycznego wypisania z terminu, a jedynie przesłanie informacji do naszego konsultanta. Po zatwierdzeniu rezygnacji przez konsultanta otrzymasz od nas informację potwierdzającą wypisanie z grafiku.
Rezygnację można składać wyłącznie za pomocą Konta pracownika przez zakładkę "Karta i grafik":
Karta i grafik -> przyszły -> zaznacz zmiany, z których chcesz zrezygnować -> przejdź do rezygnacji z zaznaczonych zmian.
Od dnia 1.02.2022 r. jest to jedyna możliwość składania rezygnacji ze zmian.
W zgłoszeniu należy podać datę (dzień/dni, z których rezygnuje Zleceniobiorca) i potwierdzić przesłanie rezygnacji ze zmian.
Za niedochowanie terminu rezygnacji z wykonania zlecenia mogą grozić kary umowne. Szczegóły znajdziesz w załączniku do umowy: „Zasady kary umownej z tytułu niezachowania terminu zgłaszania rezygnacji z grafiku”.
UWAGA! Wysłanie rezygnacji nie powoduje automatycznego wypisania z terminu, a jedynie przesłanie informacji do naszego konsultanta. Po zatwierdzeniu rezygnacji przez konsultanta otrzymasz od nas informację potwierdzającą wypisanie z grafiku.
Rezygnację z danego dnia/terminu wykonania zlecenia należy zgłosić z minimum 48-godzinnym, a w przypadku sieci Rossmann 72-godzinnym wyprzedzeniem. Zgłoszenie powinno być przesłane do oddziału firmy w dni robocze w godzinach 9.00 do 17.00. Brak niedochowania wskazanego terminu uprawnia Jobman Group do naliczenia kary umownej.
Szczegóły jej naliczania są określone w załączniku do umowy: „Zasady kary umownej z tytułu niezachowania terminu zgłaszania rezygnacji z grafiku”.
Szczegóły jej naliczania są określone w załączniku do umowy: „Zasady kary umownej z tytułu niezachowania terminu zgłaszania rezygnacji z grafiku”.
Rezygnację z danego dnia/terminu wykonania zlecenia należy zgłosić z minimum 48-godzinnym, a w przypadku sieci Rossmann 72-godzinnym wyprzedzeniem. Zgłoszenie powinno być przesłane do oddziału firmy w dni robocze w godzinach 9.00 do 17.00.
Niedochowanie tego terminu, lub całkowity brak informacji o rezygnacji z wykonywania zlecenia, uprawnia Jobman Group do naliczenia kary umownej w wysokości określonej w załączniku do umowy: „Zasady kary umownej z tytułu niezachowania terminu zgłaszania rezygnacji z grafiku”.
Niedochowanie tego terminu, lub całkowity brak informacji o rezygnacji z wykonywania zlecenia, uprawnia Jobman Group do naliczenia kary umownej w wysokości określonej w załączniku do umowy: „Zasady kary umownej z tytułu niezachowania terminu zgłaszania rezygnacji z grafiku”.
Tak. Jobman Group może odstąpić od nałożenia kary umownej lub usunąć nałożoną już karę, pod warunkiem że Zleceniobiorca usprawiedliwi powód niezachowania 48-godzinnego, a w przypadku sieci Rossmann 72-godzinnego terminu zgłoszenia rezygnacji i potwierdzi to stosownym dokumentem. Przedstawienie wspomnianego dokumentu możliwe jest do 5 dni kalendarzowych od daty absencji w planowanym dniu świadczenia usługi.
Za niedochowanie terminu rezygnacji z wykonania zlecenia mogą grozić kary umowne.
Szczegóły znajdziesz w załączniku do umowy: „Zasady kary umownej z tytułu niezachowania terminu zgłaszania rezygnacji z grafiku”.
Za niedochowanie terminu rezygnacji z wykonania zlecenia mogą grozić kary umowne.
Szczegóły znajdziesz w załączniku do umowy: „Zasady kary umownej z tytułu niezachowania terminu zgłaszania rezygnacji z grafiku”.
Rezerwacji wolnej zmiany można dokonać w zakładce "Wolne terminy" na Koncie Pracownika. W tym celu:
- wejdź do zakładki "Wolne terminy"
- na widocznej liście wolnych terminów zaznacz te, które Cię interesują
- kliknij przycisk "zgłoś rezerwację"
Po wysłaniu zgłoszenia zobaczysz jego podsumowanie.
UWAGA! Wysłanie rezerwacji nie powoduje automatycznego zarezerwowania terminu, a jedynie przesłanie informacji do naszego konsultanta. Po zatwierdzeniu rezerwacji przez konsultanta otrzymasz od nas informację potwierdzającą wpisanie na grafik, a zarezerwowane terminy znajdziesz w zakładce "Grafiki" na Koncie Pracownika.
- wejdź do zakładki "Wolne terminy"
- na widocznej liście wolnych terminów zaznacz te, które Cię interesują
- kliknij przycisk "zgłoś rezerwację"
Po wysłaniu zgłoszenia zobaczysz jego podsumowanie.
UWAGA! Wysłanie rezerwacji nie powoduje automatycznego zarezerwowania terminu, a jedynie przesłanie informacji do naszego konsultanta. Po zatwierdzeniu rezerwacji przez konsultanta otrzymasz od nas informację potwierdzającą wpisanie na grafik, a zarezerwowane terminy znajdziesz w zakładce "Grafiki" na Koncie Pracownika.
Nie. Rezerwacja terminu nie oznacza automatycznego zapisania na grafik, a jedynie przesłanie informacji do naszego konsultanta. Po zatwierdzeniu rezerwacji przez konsultanta otrzymasz od nas informację potwierdzającą wpisanie na grafik, a zarezerwowane terminy znajdziesz w zakładce Grafiki.
Potwierdzenie otrzymasz niezwłocznie po sprawdzeniu Twojej rezerwacji przez naszego konsultanta i wprowadzeniu jej do systemu. Pamiętaj, że nasi konsultanci obsługują wiele zgłoszeń, dlatego potwierdzenie nie zawsze jest błyskawiczne. Pamiętaj również, że nasi konsultanci dyżurują w określonych godzinach i tylko wtedy obsługują zgłoszenia.
Godziny obsługi zgłoszeń:
- od poniedziałku do piątku od godz. 8 do godz. 18
- w soboty od godz. 8 do godz. 16
- w niedziele handlowe od godz. 9 do godz. 13
Poza powyższymi godzinami, jak również w dni wolne od pracy (święta), zgłoszenia nie są obsługiwane!
Im wcześniej wysłane zgłoszenie, tym większa szansa na jego szybkie potwierdzenie.
Godziny obsługi zgłoszeń:
- od poniedziałku do piątku od godz. 8 do godz. 18
- w soboty od godz. 8 do godz. 16
- w niedziele handlowe od godz. 9 do godz. 13
Poza powyższymi godzinami, jak również w dni wolne od pracy (święta), zgłoszenia nie są obsługiwane!
Im wcześniej wysłane zgłoszenie, tym większa szansa na jego szybkie potwierdzenie.
Nie znalazłeś odpowiedzi?
Skontaktuj się z nami, z chęcią pomożemy!
Kontakt
Skontaktuj się z nami, z chęcią pomożemy!